سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های ساندویچ پانل

از آنجایی که برای  سازه‌های ساخته شده با ساندویچ پانل مواردی مانند عایق حرارتی و صوتی، مقاومت در برابر رطوبت، ضد احتراق و حفظ زیبایی از اهمیت بالایی برخوردارند، باید نکات زیر در نصب پانل مورد توجه قرار گیرد: – اتصال پانل به ساختمان و تمامی نقاط اتصال پانل‌ها به یکدیگر در گوشه‌ها توسط فلاشینگ با ضخامت 1 تا 2 میلیمتر صورت پذیرد. – درزبندی پانل‌ها توسط چسب پلی یورتان انجام گیرد. – جهت کاهش پرت پانل‌ها به محل قرار گیری پانل‌ها، فاصله بین ستون‌ها، ارتفاع پانل‌ها و … توجه شود. – جهت نصب پانل‌ها از پیچ واشر دار مخصوص استفاده گردد. همچنین به گام و ارتفاع پیچ‌ها هم توجه شود.

برای پایین آوردن قیمت ساندویچ پانل روش‌های متعددی وجود دارد: – به جای اینکه در هر دو طرف پانل از ورق فلزی استفاده گردد، تنها در یک طرف ورق فلزی به کار رود. – پایین آوردن ضخامت ورق فلزی از 5/0 میلیمتر به 4/0 میلیمتر. – کاهش گام‌های به کار رفته در پانل.

ساندویچ پانل دیواری که یکی از انواع ساندویچ پانل ها می باشد متشکل از دو لایه ورق بوده که مابین آنها فوم تزریق شده  است و جهت پوشش دیوار بکار می‌رود. پانل دیواری برای دیواره‌های واحدها و کارخانجات صنعتی، مراکز تجاری، سردخانه‌ها، کانکس‌ها، آموزشگاه ها، پوشش سوله و انبارها، واحدهای امدادی و صحرایی در زمان بحران، ساختمان‌های پیش ساخته و.. به کار می‌رود. عرض مفید این پانل ها 1/14 متر و ضخامتشان مابین 4 تا 20 سانتییمتر می باشد.

1: عایق بسیار قوی انرژی

2: سبک بودن در مقایسه با سایر مصالح

3: قیمت تمام شده بسیار پاییین نسبت به مصالح سنتی

4: قابل شستشو بودن

5: نصب و اجرای آسان و سریع

6: رنگ‌بندی‌های متنوع

7: عایق صوتی مناسب

8: مقاومت زیاد در برابر نیروهای برشی ناشی از زلزله

9: افزایش عمر مفید سازه

10: قابلیت انعطاف‌پذیری زیاد جهت استفاده در طرح‌های خاص

11: مقاومت بالا در برابر حلالها و عدم خورندگی در محیط‌های بازی و اسیدی

 

برای دانلود و مشاهده عکسهای ساندویچ پانل sakhtemoon.com کلیک کنید